روابط عمومی

سازمان‌ها ناگزیرند ارتباط مؤثر و دوسویه‌ای را بر اساس منافع طرفین بین خود و مخاطبانشان ایجاد کنند در همین راستا مؤسسه رسانه نگاران پارسا با ارائه مشاوره‌های تخصصی به شما کمک می‌کند تا تهدیدهای مجموعه خود را به فرصت تبدیل کرده و از رقبا سبقت بگیرید.

1.تدوین نظام ارتباطی منسجم در جهت تبلیغ و معرفی سازمان

۲. همکاری فعال و مستمر با رسانه‌ها

۳. چاپ بروشورهای آموزشی در جهت معرفی دستاوردهای سازمان و معرفی برنامه‌های آتی و انتشار مقالات مرتبط با اقدامات صورت گرفته به زبان‌های مختلف

۴. تولید محتوای تعاملی نظیر نشست‌های خبری، مناظره، رونمایی از کتاب یا اثر فرهنگی

۵. تهیه بانک اطلاعاتی از مدعوین و شناسایی مخاطبان مرتبط با برنامه‌های پیش‌بینی شده

۶. تشکیل کمیته‌های تخصصی، دبیرخانه و اطلاع‌رسانی در خصوص برنامه‌های علمی و عمومی پیش روی سازمان

۷. برگزاری همایش، نمایشگاه، کنگره‌های عمومی و تخصصی، جشنواره و نشست

۸. هماهنگی برای حضور در فستیوال‌های داخلی و خارجی و ارائه اثر

۹. برنامه‌ریزی و انجام مقدمات مرتبط با دعوت نمایندگان رسانه‌های داخلی و خارجی در برنامه‌های سازمانی

. ا. دعوت از افراد شاخص و تأثیرگذار در عرصه‌های مختلف مدیریتی برای حضور در رسانه‌های برتر و تخصصی

روابط عمومی

  • دسته بندیخدمات پارسا
  • برچسب ها
  • وب سایتwww.parsanegaran.ir
  • اشتراک