
سازمانها ناگزیرند ارتباط مؤثر و دوسویهای را بر اساس منافع طرفین بین خود و مخاطبانشان ایجاد کنند در همین راستا مؤسسه رسانه نگاران پارسا با ارائه مشاورههای تخصصی به شما کمک میکند تا تهدیدهای مجموعه خود را به فرصت تبدیل کرده و از رقبا سبقت بگیرید.
1.تدوین نظام ارتباطی منسجم در جهت تبلیغ و معرفی سازمان
۲. همکاری فعال و مستمر با رسانهها
۳. چاپ بروشورهای آموزشی در جهت معرفی دستاوردهای سازمان و معرفی برنامههای آتی و انتشار مقالات مرتبط با اقدامات صورت گرفته به زبانهای مختلف
۴. تولید محتوای تعاملی نظیر نشستهای خبری، مناظره، رونمایی از کتاب یا اثر فرهنگی
۵. تهیه بانک اطلاعاتی از مدعوین و شناسایی مخاطبان مرتبط با برنامههای پیشبینی شده
۶. تشکیل کمیتههای تخصصی، دبیرخانه و اطلاعرسانی در خصوص برنامههای علمی و عمومی پیش روی سازمان
۷. برگزاری همایش، نمایشگاه، کنگرههای عمومی و تخصصی، جشنواره و نشست
۸. هماهنگی برای حضور در فستیوالهای داخلی و خارجی و ارائه اثر
۹. برنامهریزی و انجام مقدمات مرتبط با دعوت نمایندگان رسانههای داخلی و خارجی در برنامههای سازمانی
. ا. دعوت از افراد شاخص و تأثیرگذار در عرصههای مختلف مدیریتی برای حضور در رسانههای برتر و تخصصی